Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Rabu, 10 Mac 2010

Masalah Pertama: Pelan yang macamana ye???









Itu la pelan asal pilihan kami setelah diberi pilihan untuk memilih/buat pelan mengikut citarasasa kami sendiri. Maaf la kalau kualiti gambarnya kurang memuaskan kerana hanya ambil guna telefon cap ayam je.



Namun aku tak bersetuju dengan pelan ini kerana kedudukan master bedroomnya agak terasing dari bilik anak-anak aku. lagi satu, kedudukan ruang keluarganya juga adalah hampir dengan ruang tamu. Jadi, atas 2 sebab itulah aku mula merancang membuat perubahan pelan mengikut citarasa aku sendiri. Setelah beberapa kali membuat perubahan dengan pelukis pelan dan berbincang dengan adik iparku, Ahmad Asri Abu Bakar, maka kami bersetuju untuk pelan baru itu. nanti aku uploadkan pelan pilihan aku itu.....
Share This
Subscribe Here

0 ulasan:

Catat Ulasan